3Każdy mały chłopiec chociaż przez krótki okres w swoim życiu chciał być żołnierzem. W Polsce dzięki ogromnej popularności „Czterech pancernych i psa” największe parcie było na czołgistów. Gra Tank 1990 pozwala nam wcielić się w jednego z nich i w pojedynkę lub z kumplem bronić bazy którą symbolizuje orzełek. Gra raczy nas widokiem od góry dzięki czemu cały czas mamy jasną sytuację na mapie. Nieprzyjaciół jest wielu jednak są oni słabo rozgarnięci przez co dopiero na dalszych poziomach gra robiła się bardziej wymagająca. Plansza składa się z kilku różnych rodzajów terenu. Od nieprzejezdnej wody, po ukrywające trawy i łatwą do zniszczenia cegłę do niemożliwej do przebycia i zniszczenia białej kostce. Gra mimo słabej SI przeciwników była dynamiczna i całkowicie zręcznościowa. Produkcja ta jako jedna z niewielu które ukazały się na system NES miała edytor poziomów. Za pomocą kilku kształtów i rodzajów terenu można było stworzyć świetne mapy. Każdy mógł zagrać na wymarzonej planszy. Dzięki systemowi kooperacji gra do dziś jest rozpoznawalna wśród graczy.

Micro Machines. Gra ta stała się najbardziej grywlaną i ciekawą produkcją wyścigowa na NES. Nie ścigamy się tutaj zwykłymi pojazdami a tymi zdalnie sterowanymi (są tutaj między innymi motorówki, auta i helikoptery) które posiada nie jedno dziecko. Tory również nie są szablonowe gdyż przyjdzie nam się ścigać zarówno w wannie jak i po stole kuchennym. Każda trasa jest inna i posiada różne przeszkody. Od skoczni do spowalniaczy. Mimo iż są to czysto zręcznościowe wyścigi i trudno doszukać się w nich chociaż odrobiony symulacji (a takie gry na ten system również były) to satysfakcja i zabawa były trudne do opisania. W raz z postępem gry odblokowujemy kolejny trasy i pojazdy. W trybie dla dwóch graczy nie trzeba jednak zdobywać poszczególnych torów i aut gdyż wszystkie są dostępne od razu. Koncepcja gry wieloosobowej jest dość zaskakująca ale tylko i wyłącznie pozytywnie. Nie ścigamy się na czas a staramy się by rywal za nami nie nadążył i w konsekwencji został „pochłonięty” przez ekran i traci punkt. Wygrywa się w momencie przejęcia wszystkich punktów przeciwnika.